marcin1, daje radę bez zarzutów
[O1] Wyciek płynu chłodniczego (rozwiązany) + nowa zagadka..
Zwiń
X
-
[O1] Wyciek płynu chłodniczego (rozwiązany) + nowa zagadka..
Niedawno (jakieś 2000km temu) wymieniałem płyny w samochodzie...również chłodniczy. Będąc w weekend w trasie 450km (wcześniej były tylko jazdy po mieście) zeżarło mi około litra płynu chłodniczego. Dolałem myśląc, że napełnił się układ po wymianie i stało się to dopiero w trasie ze względu na większe obciążenie silnika. Dziś jednak robiąc bardzo krótką trasę 5km zauważyłem dość poważny wyciek (2 krople na sekundę) gdzieś w głębi spod elementu oznaczonego na zdjęciu nr 1 (cokolwiek to jest)...z góry dokładnie niestety nie widać, ale pod nim jest jeszcze chyba jakiś metalowy trójnik do którego dochodzą węże z płynem chłodzącym.
Czy moglibyście zasugerować co będzie nadawało się do wymiany?
Silnik: 1,9TDi AXR mod na -> 145KM, przebieg 89kkm -> 2006r
-
-
Zastanawiam się czy podczas wymiany płynu chłodzącego mogli zdejmować te węże z trójnika by spuścić płyn, a następnie źle je zamontowali i "wyszło" to dopiero w dłuższej trasie, a nie przez miesiąc bujania się po mieście...?
Nie wiem czy uderzać z "reklamacją" do warsztatu, który to robił czy sprawdzić gdziekolwiek indziej...
Komentarz
-
-
Gdyby coś grzebali przy przewodach to pewnie inaczej by wyglądały (przynajmniej ja bym je wyczyścił) uważam, że to zwykły zbieg okoliczności. Kupić nowy wąż opaskę wymieńić i po sprawie :PILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Problem z wyciekiem został rozwiązany. Winowajcą okazał się pęknięty przewód znajdujący się pod tym metalowym elementem w kolorze srebrnym do którego wchodzi element oznaczony X. Przewód miał zerwane zbrojenie, więc podejrzewam, że tarł przez te 5 lat o właśnie ten element i to było powodem awarii (brawa dla konstruktorów!).
Przy okazji uwidocznił się inny problem. Otóż przewód zasilający element oznaczony jako X ma naderwaną w dwóch miejscach osłonę, a w jednym tak skutcznie że jest całkiem przerwany (trzyma się na resztkach osłonki -> bez przewodzenia prądu). Czy ktoś orientuje się za co jest odpowiedzialny ten element X?
Komentarz
-
-
Do poczytania
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=191114ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
Komentarz